همه تالار ها

  • avatar

    2021-02-24 - 17:58:17  گام یک - فیبوناچی و گن  
    Reza
    گام 3

  • سلام

    درسته دوستان؟

  • avatar
    2021-02-25
    00:36:53
    meysam
    گام 4

    سلام به نظرم درسته فقط نمیدونم چرا عکس اول رو از کف و سقف اصلی نگرفتید

  • avatar
    2021-02-25
    05:33:47
    mohammadi
    گام 4

    درسته یک تارگت و یک استراحت انداختید

    ولی تلاقی حساب نمیشه

  • avatar
    2021-02-25
    07:49:24
    Hamid
    استادیار

    اینا تلاقی نیست 
    فیبو تارگت و استراحت است 

  • avatar
    2021-02-25
    08:53:57
    Reza
    گام 3

    من فیبو تارگت انداختم. اما فکر کنم فیبو استراحت دیگه زیادی بود :-))))

  • avatar

    2021-02-24 - 17:46:56  گام یک - فیبوناچی و گن  
    Reza
    گام 3

  • درسته دوستان؟
  • avatar
    2021-02-25
    00:38:23
    meysam
    گام 4

    به نظرم فیبوی اول از کف و سقف اصلی و فیبوی دوم رو از اینترمدیت آخر بگیرید بهتر باشه

  • avatar
    2021-02-25
    05:34:53
    Reza
    گام 3

    سلام میثم‌جان

    الان‌ مشکلم همینه که دقیقا نمیدونم اینترمدیت اول باید بندازم یا اینترمدیت اخر

  • avatar
    2021-02-25
    07:46:32
    Hamid
    استادیار

    بهتر هست فیبو دوم از آخرین اینتر مدیت باشه 

  • avatar
    2021-02-25
    08:51:19
    Reza
    گام 3

    مرسی استاد حمید

  • avatar

    2021-02-24 - 13:52:53  گام یک - روند ها و خطوط مقاومت و حمایت  
    آرش
    گام 1

  • دوستان این تریپل تاپ هست یا هد اند شولدرز؟ و اینکه با توجه به فاصله قله تا نک لاین تارجت رو نزده، اگر این پوزیشن رو میگرفتیم واسه ضرر ندادن باید پای بازار مینشستیم؟ یا اصلا نباید تو این پوزیشن وارد میشدیم؟
  • avatar
    2021-02-24
    15:48:56
    Younes
    گام 6

    سلام 

    بیشتر هد اندشولدر است . در هر صورت فرقی ندارد کدام مدل باشد چون برای هر دو مدل  سود یک جور تایین میشود یعنی از نوک قله تا خط گردن . 

    اگر شما به تحلیلتون اعتماد دارد و استاپلاس و تکپرافت اصولی تایین کرده باشید دیگر نیاز نیست پای سیستم بشینید. 

    الگوی خوب و تمیزی بوده و پولبک هم زده  . تقریبا به اندازه تکپرافیت هم ریخته . چرا وارد نشید !!!

  • avatar
    2021-02-24
    19:14:03
    آرش
    گام 1

    آخه یونس جان از قله تا نک لاین 246 پیپ هست و اگر تیک پرافیت رو 246 پیپ تنظیم میکردیم و استاپ لاس رو یه خرده بالاتر از نک لاین مثلا 60 پیپ بالاتر بازار تارجت رو نمیزد و تو برگشت استاپ لاس ما رو میزد مگه اینکه دقیقا قانون 1 به 3 رو رعایت میکردیم و استاپ لاس رو روی 82 پیپ بالاتر از نک لاین میذاشتیم. درست میگم؟

  • avatar
    2021-02-24
    20:36:51
    Younes
    گام 6

    چطوری استاپلاس شما خورده ؟ من متوجه نمیشوم !!! اگر تک پرافیت اصولی و واقع بینانه میزاشتی , باید در همون ریزش اول سود میگرفتی. تصویر ببین. 

  • avatar
    2021-02-24
    20:38:28
    Younes
    گام 6

    همینش این رو در نظر بگیرد که دقیقا با خط کش از نوک قله تا نیک لاین حساب نکنید . برای حاشیه اطمئینان بیشتر یکم سود کمتر بگیرید

  • avatar
    2021-02-25
    05:37:54
    mohammadi
    گام 4

    بیشتر به تریپل تاپ میمونه ولی در کل فرقی نمیکنه

    با یونس جان موافقم

    قاعداتا برای شکار باید بازار را رصد کنید

  • avatar
    2021-02-25
    07:42:31
    Hamid
    استادیار

    اگر شک دارین ، همه شک دارن ، مانیتور های بقیه که اسم الگو ها رو تایپ نمیکنه ! :)
    بنا بر این شما سود حداقل رو بگیرید و خارج شین 

  • avatar

    2021-02-24 - 13:52:41  گام یک - الگو های ادامه دهنده و بازگشتی  
    محمدرضا
    گام 2

  • دوستان اعلام نظر کنید لطفا.
  • avatar
    2021-02-24
    15:51:59
    Younes
    گام 6

    سلام

    تمام الگوها درست هستند . ولی دقت کنید اکثرا پولبک ندارند . برای شروع کار تمرکز کنید روی الگوهایی که پولبک میزنند اینجوری شانس برنده شدن شما زیاد است. این مدل الگوهای شارپ بدرد اونایی چندین سال تو این بازار هستند و مطمئن هستند که الگوی جواب میده

  • avatar
    2021-02-25
    05:38:59
    mohammadi
    گام 4

    خوبه افرین

  • avatar
    2021-02-25
    07:38:53
    Hamid
    استادیار

    درسته آفرین 
    میتونید همه موارد رو یک تایم فریم هم پایین تر برین تا الگو کمی بسط پیدا کنه و تعداد کندل ها بیشتر بشه شاید مشکل پولبک هم درست بشه 

  • avatar

    2021-02-24 - 13:49:45  گام یک - روند ها و خطوط مقاومت و حمایت  
    آرش
    گام 1

  • دوستان و اساتید محترم این کانال درسته؟
  • avatar
    2021-02-24
    15:58:24
    Younes
    گام 6

    سلام 

    در تصویر توضیح دادم 

  • avatar
    2021-02-24
    19:15:26
    آرش
    گام 1

    ممنونم یونس جان

  • avatar
    2021-02-25
    05:43:34
    mohammadi
    گام 4

    فقط آخری را میشه کانال حساب کرد

    ولی برای نقطه ورود و استاپ لاس باید بیشتر دقت کرد که استاپ نخوریم

  • avatar
    2021-02-25
    07:38:14
    Hamid
    استادیار

    چرا خطوط رو ممتد کشیدی !
    همون ناحیه  ایی که یونس جان مشخص کرده کافیه 

  • avatar

    2021-02-24 - 13:48:32  گام یک - روند ها و خطوط مقاومت و حمایت  
    آرش
    گام 1

  • سلام دوستان

    این خطوط روند درست رسم شدن؟

  • avatar
    2021-02-24
    16:11:24
    Younes
    گام 6

    سلام 

    بله هر سه درست است. یک نکته در مورد تصویر سوم در عکس بیان کردن . امیدوارم مفید باشه.

  • avatar
    2021-02-24
    19:16:59
    آرش
    گام 1

    تشکر یونس جان. استفاده کردم

  • avatar
    2021-02-25
    05:45:04
    mohammadi
    گام 4

    درسته

  • avatar
    2021-02-25
    07:36:52
    Hamid
    استادیار

    درسته 
    تصویر یونس جان هم تکمیل کرده 

  • avatar

    2021-02-24 - 13:36:26  گام یک - فیبوناچی و گن  
    محمدرضا
    گام 2

  • سلام

    اعلام نظر لطفا.

    ممنون

  • avatar
    2021-02-24
    16:21:07
    Younes
    گام 6

    سلام 

    تصویر اول : درست نیست. توضیحات در عکس

    تصویر دوم : فیبو انداختن درست است. برای نتیجه بهتر یک بار هم از روی شادوها بنداز ببین بهتر جواب میده و نزدیکتر به نقطه استراحت میشه یا نه.

    تصویر سوم : تصویر سوم درست نیست .یکی از شادو گرفتی و یکی رو از بادی کندل . باید هر شرایط انداختن در هر فیبو برای تلاقی فیبوها یکسان باشه. یا همه رو از شادو بنداز یا همه رو از بادی کندل

  • avatar
    2021-02-25
    05:50:29
    mohammadi
    گام 4

    1 فیبوی دوم را دقت کن

    2 درسته

    3 قانون شدو به شدو را رعایت نکردی و تلاقی اول هم که مشخص شده جواب نداده میشه بهش شک کرد

  • avatar
    2021-02-25
    07:34:23
    Hamid
    استادیار

    با یونس جان هم نظرم 
    به خوبی بیان کردند 

  • avatar
    2021-02-25
    07:35:35
    Hamid
    استادیار

    آقای محمدی :  مورد 3 که بیان کردین قانونی نداریم جایی مکتوب ، این تجربی هست

  • avatar

    2021-02-24 - 12:47:07  تحلیل های شما - تحلیل های شما  
    Nina
    گام 4

  • موینگ ها گارد صعودی قدرت بازار خیلی ریاد از طرف خریدارها 

    خط 100 مومنتوم رو به بالا شکسته با قدرت R3 M شکسته

    بعد از شکستن R2 هفتگی وارد پوزیشن خرید

  • avatar
    2021-02-24
    12:48:08
    Nina
    گام 4

  • avatar
    2021-02-24
    12:48:31
    Nina
    گام 4

  • avatar
    2021-02-24
    12:49:38
    Nina
    گام 4

    ایا تارگت و استاپ لاس و ورود درسته ممنون میشم راهنمایی کنید

  • avatar

    2021-02-24 - 07:34:43  تحلیل های شما - تحلیل های شما  
    Alireza
    گام 4

  • سلام دوستان روزتون بخیر ممنون میشم نظراتتون رو بدونم 
  • avatar
    2021-02-24
    08:33:43
    محمدرضا
    گام 4

    سلام علیرضا جان،جسارت نباشه من با کنج شما خیلی موافق نیستم به دو علت یکی اینکه روند قبلش برای این کنج کوچیکه بنظرم دو اینکه سایز این کنج خیلی بزرگه بنظرم برای این تایم فریم،یعنی نقطه یک کنج شما با توجه به اینکه در انتهای روند نزولی در نظر گرفتین اگر پایین ترین نقطه در نظر بگیریم تا اینجای کار ۲۴۰ روز کاری طول کشیده این کنج یعنی حدود ۱۱ ماه،فرضا هم اگر کنج باشه و بخواد به تارگتش برسه احتمالا باید مدتها صبر کنیم تا به هدف برسه،بالای این نمودار بنظرم یه مثلث شکل گرفته توی عکس مشخصه اینم میتونید بررسی کنید،البته بازم منتظر نظرات دوستان و اساتید باشید دقیق تر میتونن نظر بدن،موفق باشی

  • avatar
    2021-02-24
    10:58:41
    Mohsen
    گام 4

    حرکت صعودی طولانی مدت داشتیم ، قیمت نیاز به استراحت داره .( الیوت)

    به سطح مقاومتی مهمی رسیده ، عدد 93000  هم سر راهشه. 

    با خرید موافق نیستم در حال حاضر. 

    به نظرم 50-50 میاد

  • avatar

    2021-02-24 - 03:37:48  تحلیل های شما - تحلیل های شما  
    محمد
    گام 4

  • سلام دوستان

    ممنون میشم از روی نمودار خودتون،هم فیبو تارگت و هم فیبو استراحت رو رسم کنید و عکسشو بزارید زیر این پست


  • avatar
    2021-02-24
    04:59:36
    Mahtab
    گام 3

    سلام وقتتون بخیر

    فیبوی تارگت

  • avatar
    2021-02-24
    05:06:42
    Mahtab
    گام 3

    فیبوس استراحت

    باتوجه به اینکه بالاتر هنوز سقفی تشکیل نشده فعلا  فقط توی همین محد.وده میشه انداخت

  • avatar
    2021-02-24
    07:46:11
    Alireza
    گام 4

    به نظر من شکستن R3 برای ورود نقطه خوبی هست و میتونه نا 161.8 فیبو که محدوده قیمتی مهمی هم هست رشد کنه اما الان نقطه ورود خوبی نیست

  • avatar
    2021-02-24
    11:06:07
    Mohsen
    گام 4

    رسم دوستان درسته.

    اما  با انداختن فیبوی تارگت  روی اینترمیدیت آخر ، موافق ترم.