همه تالار ها

  • avatar

    2021-03-02 - 16:49:25  تحلیل های شما - تحلیل های شما  
    Armin
    استادیار

  • avatar
    2021-03-02
    19:10:10
    Mohsen
    گام 4

     سلام مهدی جان

    آفرین بر شما. برای تحلیل اول خیلی خوب بود.  چارت رو با ابزار های مختلف بررسی کردی و تایم فریم ها رو به ترتیب چک کردی و نکات مثبت زیادی بود

    یک سری مواردی رو  دیدم که با اجازتون عرض میکنم.

    امیدوارم مفید باشه

  • avatar
    2021-03-02
    19:11:08
    Mohsen
    گام 4

    روند

  • avatar
    2021-03-02
    19:20:21
    Mohsen
    گام 4

    واگرایی زمانی برای این هست که قدرت رو ببینیم

    که بفهمیم قدرت دست خریدارهاست یا فروشنده ها

    برای تثبیت روند نیست. 

    شما اصطلاح تثبیت روند رو به کار بردین  .

    در کل روند صعودی و نزولی یک تعریفی داره ک طبق اون میسنجیم.

    واگرایی زمانی نمیتونه ثابت کنه ک روند صعودیه یا نزولی.

    جدا از این مورد ، راجع به خود واگرایی زمانی  ؛ دقت کن که در چارت ، طبق حرکت سقف و کف های اصلی بازار واگرایی زمانی رو بسنجی

     مثلا ببینید

  • avatar
    2021-03-02
    19:22:31
    Mohsen
    گام 4

    معاملات ما ممکنه از چند ساعت تا چند روز طول بکشه

    این ک در تایم فریم ماهانه قدرت دست کیه و

    مثلا از سال 2010 به این طرف خریدارها قوی تر بودن یا فروشنده ها ، نقشی توی ی چند ساعت توی معامله بودن ما نداره

    اگر دنبال واگرایی زمانی هستیم ، باید واگرایی زمانی رو در زمان حال حاضر پیدا کنیم.

    یعنی همین الانی ک ما میخایم معامله کنیم، قدرت دست خریدارهاست یا فروشنده ها ، ک بریم تو گروهشون.


  • avatar
    2021-03-02
    19:24:12
    Mohsen
    گام 4

    یک نکته راجع به ناحیه مقاومتی و حمایتی

  • avatar
    2021-03-02
    19:25:53
    Mohsen
    گام 4

    کانال

    نکته بسیار مهمی که حتما بهش دقت کن

    اینه ک هیچ خطی رو به الانِ بازار وصل نکن

    چون نمیدونیم کندل حال حاضر ، یک ساعت دیگه چقدر تغییر کرده و شرایط بازارچطور پیش خواهد رفت

  • avatar
    2021-03-02
    19:28:28
    Mohsen
    گام 4

    یک نکته راجع به پیوتها

    زمانی ک شما تحلیل میکردین

    آخر ماه بود

    درسته ک قیمت به S3 ماهانه گیر کرده بود

    اما یکی دوز بعدش ، پیوت های جدید باز شدن و بازار میتونست پایین تر هم بره و طبق پیوت های جدید حرکت بکنه.

    پس 

    رسیدن به اس 3 ، در اون روز ک تحلیل کردین ،  نمیتونه بگه ک مثل همیشه احتمال کمی هست ک قیمت پایین تر بره.

    برعکس. قیمت میتونسته پایین تر هم بره

  • avatar
    2021-03-02
    19:43:28
    Mohsen
    گام 4

    راجع به الیوت این دیدگاه هم میتونه صحیح باشه.

    ک سایکل های جدا از هم داشته باشیم

    اسکیل  شمارش شما خیلی بزرگ بود. البته اشتباه نیست.به شرطی ک بشه ریزموجها رو شمرد

  • avatar
    2021-03-03
    08:38:33
    Hamid
    استادیار

  • avatar

    2021-03-02 - 16:49:25  تحلیل های شما - تحلیل های شما  
    Armin
    استادیار

  • avatar
    2021-03-02
    22:55:14
    Mohsen
    گام 4

    سلام رضا جان

    وقت شما بخیر.

    نکات مثبت خوبی داشت تحلیل شما.

    با اجازتون یک سری موارد رو عرض میکنم که امیدوارم مفید باشه و به بهتر شدن تحلیل شما کمک کنه.

    اول راجع به فینویز :

    صرفا جای ارزها توی اون جدول مهم نیست. اگر قراره این سایت توی انتخاب ما تاثیر داشته باشه، بهترهبه اون درصدی که نوشته شده هم توجه کنیم

    توی سایت فینویز ، فاصله قدرتی زیادی بین این 2 ارز نبود



  • avatar
    2021-03-02
    22:55:54
    Mohsen
    گام 4

    ناحیه مقاومتی

  • avatar
    2021-03-02
    22:56:33
    Mohsen
    گام 4

    واگرایی مکدی

  • avatar
    2021-03-02
    22:57:14
    Mohsen
    گام 4

    الیوت و فیبو تاییدیه

  • avatar
    2021-03-02
    22:57:17
    Younes
    گام 6

    سلام و درود 

    آقا رضا خسته نباشید . من یک سری نکات دیدم براتون بیان میکنم و امیدوارم مفید باشه.

    تحلیل را خوب از تایم بالا تا پایین تشریح کردید ولی آخرش مشخص نشد خریدار هستید یا فروشنه , نقطه ورود کجا میتواند باشه و بر چه اساسی آن را مشخص کردید. بنظرم خیلی درگیر گذشته بازار شدید و زمان برای تحلیل آینده و پیش بینی بازار کم بود چون 8 دقیقه از 10 دقیقه تحلیل درمورد گذشته بود و چه اتفاقاتی افتاده . 

    ناحیه مقاومتی در تایم هفتگی خیلی پهن است که شما را برای پیدا کردن نقطه ورود در تایم یک ساعته دچار مشکل میکن. (سعی کردم در تصویر نواحی مهم مشخص کنم )


  • avatar
    2021-03-02
    22:57:30
    Younes
    گام 6

    در تایم روزانه روند داخل یک کانل بزرگ است که اشاره نکردید . الان قیمت رسیده به کف و برگشته به سمت بالا.


  • avatar
    2021-03-02
    22:57:41
    Younes
    گام 6

    واگرای معمولی که اشاره کردید مال گذشته بوده که تاثیر خودشو گذاشته . الان ما یک واگرایی مخفی در تایم هفتگی داریم که میتواند سیگنال برگشت قیمت باشد 


  • avatar
    2021-03-02
    22:58:15
    Mohsen
    گام 4

    فیبو 3 نقطه ای

    تنظیم کردن ناحیه مقاومتی

  • avatar
    2021-03-02
    22:58:37
    Younes
    گام 6

    نحوه انداختن فیبوی سه نقطه ای برای پیدا کردن تارگشت درست نیست .شما روی ریز موج ها فیبو انداختید و دنبال تارگت در یک روند بزرگ گشتید. 

  • avatar
    2021-03-02
    23:01:51
    Mohsen
    گام 4

    الیوت  این چارت در تایم دیلی 

  • avatar
    2021-03-02
    23:05:03
    Mohsen
    گام 4

    تاییدیه گرفتن الیوت با فیبوها به این شکله

  • avatar
    2021-03-02
    23:08:18
    Mohsen
    گام 4

    یک مورد راجع به واگرایی بین 3 و 5

    البته چندان مهم نیست

    اما دیدنش  میتونه خوب باشه

  • avatar
    2021-03-02
    23:16:12
    Mohsen
    گام 4

    ریزموجها

    دلیل این ک این عکس رو آوردم ؛

    نکته ای هست ک براتون سوال بود

    این کک کارکشن به چ شکل هست؟

    توی عکس بعدی دلیلش رو عرض کردم

  • avatar
    2021-03-02
    23:21:18
    Mohsen
    گام 4

    کلا
    همیشه هر موج ، جزئی از یک موج بزرگ تر هست
    و خودش شامل موج های کوچکتر میشه


    البته در گام 4 همه این موارد رو یاد میگیرید.
    برای پاسخ به سوالی ک پرسیدین این موارد رو عرض کردم.
    موفق باشی ایشالا

  • avatar
    2021-03-03
    08:16:31
    Hamid
    استادیار

    ادامه عکس ها رو ببین

  • avatar
    2021-03-03
    08:17:02
    Hamid
    استادیار

  • avatar
    2021-03-03
    08:17:12
    Hamid
    استادیار

  • avatar
    2021-03-03
    08:17:33
    Hamid
    استادیار

  • avatar
    2021-03-03
    08:17:41
    Hamid
    استادیار

  • avatar
    2021-03-03
    08:17:55
    Hamid
    استادیار

  • avatar
    2021-03-03
    12:10:49
    محمدرضا
    گام 4

    ممنون از رضا جان و دوستان عزیز برای نکات خوبشون و همین طور حمید جان،یه سوال درباره تفاوت قدرت ارزها دارم،اینکه فاصله عددی دو تا ارز در سایت فینویز حداقل چقدر باشه میگیم مناسبه؟

  • avatar

    2021-03-02 - 16:49:25  تحلیل های شما - تحلیل های شما  
    Armin
    استادیار

  • avatar
    2021-03-02
    22:12:00
    Younes
    گام 6

    سلام و درود آقا عباس

    تحلیل خوبی بود و نقطه ورود خوبی را پیدا کردید. تبریک میگم. 

    من نکته خواستی ندارم, فقط در مورد ماندن در معامله برای سود بیشتر من شخصا ریسک نمیکنم. چون هم سود خوبی داده و هم اون بالا ما سقف کانال داریم و هم واگرایی معمولی و فیبوی 1.618  که میتواند دوباره روند را برگردانند. 

  • avatar
    2021-03-02
    23:36:36
    Mohsen
    گام 4

    سلام عباس جان. تحلیل خوبی بود آفرین.

    ایراد خاصی ندیدم . واقعا خوب و کار کردی

    ی سرکی نکات رو فقط عرض کنم  با اجازتون. امیدوارم مفید باشه

  • avatar
    2021-03-02
    23:40:06
    Mohsen
    گام 4

    مورد بعد این ک

    وقتی شما کف کانال وارد معامله شدین،   گرفتن سود تا سقف کانال ، اتفاق فوق العاده ای هست.

    و  وقتی هنوز قیمت به سقف نرسیده ، نمیشه پیش بینی کرد ک وقتی برسه چ اتفاقی میوفته.

    پیشبینی شما این بود که سقف رو میشکنه اما امروز قیمت اونجا گیر کرد، یک سری کندل  بی قدرت تشکیل شد و کمی پایین تر اومد.

    موضوع اینه ک ، اگر حرکت های قبلی توی همین کانال رو هم ببینید، همیشه پر قدرت حرکت کرده .

    اما این دلیل نمیشه ک راجع به شکسته شدن سقف از قبل بگیم.


  • avatar
    2021-03-03
    08:16:33
    Hamid
    استادیار

  • avatar

    2021-03-02 - 12:46:24  گام یک - الگو های ادامه دهنده و بازگشتی  
    آرش
    گام 1

  • سلام

    دوستان این میتونه مثلث افزایشی باشه؟

  • avatar
    2021-03-02
    12:55:22
    امیر
    گام 4

    من متقارن دیدمش

  • avatar
    2021-03-02
    12:56:38
    Younes
    گام 6

    سلام 

    من الگوی مثلث متقارن میبینم که از سمت بالا خارج شده است. 

  • avatar
    2021-03-02
    13:14:55
    آرش
    گام 1

    آره تو پست قبلی متقارن رسمش کرده بودم ولی استاد مقراضی تو ویدیوها میگن متقارن الگو ادامه دهنده هست، البته استاد حمید میگن نه مثلث متقارن از هر طرف میتونه خارج بشه. خب اگر از هر طرف بتونه خارج بشه چه فایده ای داره بفهمیم مثلث متقارن داریم، اما اگر مثلث افزایشی ببینیمش خب کار خودش رو داره میکنه

  • avatar
    2021-03-02
    13:37:51
    Mohsen
    گام 4

    موضوع اینه ک  تجربه نشون میده ک متقارن میتونه از هر دو طرف خارج بشه.

    اینطور نیست ک بین اساتید اختلاف نظر باشه. 

    هومن جان طبق منابع تدریس میکنن  . نوشته شده ک متقارن ادامه دهنده هست

    اما توی مجموعه و سر کلاس ها مثال های زیادی نشون میدن ک مثلث متقارن میتونه بازگشتی هم باشه.

    فایده هم خیلی زیاد داره. از هر طرف ک خارج بشه مهم نیست. ما اگر بخایم بگیریمش دنبالش میریم.

    الگویی ک وجود داره رو باید دید. ن این ک بخاطر نتیجه ای ک داده بگیم افزایشیه یا متقارن یا کاهشی


  • avatar
    2021-03-02
    13:40:21
    آرش
    گام 1

    محسن جان دنبالش میرید که به چه نتیجه ای برسید؟

  • avatar
    2021-03-02
    16:58:45
    Mohsen
    گام 4

    منظورم در جهت مارکت ، ترید کردنه.

    یعنی هر طرف ک روند بره ما هم دنبالش میریم.

    منظورم این نیست ک هر طرف رفت ما هم نگاهش میکنیم.


  • avatar
    2021-03-03
    06:47:56
    Hamid
    استادیار

    آفرین آرش جان خوب فعال هستی ، و قطعا دنبال موفقیت میگردی 

    مثلث متقارن بوده 

  • avatar
    2021-03-03
    11:31:12
    آرش
    گام 1

    محسن جان متوجه شدم، سپاسگذارم استاد

  • avatar

    2021-03-02 - 12:21:38  گام یک - الگو های ادامه دهنده و بازگشتی  
    آرش
    گام 1

  • سلام

    دوستان میتونیم بگیم هد اند شولدرز داریم و این روند صعودی اگر خط گردنی که رسم کردم البته اگر درست رسم کرده باشم رو بشکنه روند رو عکس میکنه؟

  • avatar
    2021-03-02
    12:42:14
    Younes
    گام 6

    سلام 

    میتونه باشه . باید صبر کنیم ببنیم که میتوانه خط گردن را بشکنه و روی آن پولبک بزنه یا نه .

  • avatar
    2021-03-02
    12:43:17
    امیر
    گام 4

    آرش جان 1 دبل تاپ تشکیل شده و سودش هم داده

    کلا بهتره بری 1 تایم بالاتر تا خودشا بهتر نشون بده 

    بعد سر وشانه و هر الگوی دیگری نیازمند روند حداقل 2 برابر عرض الگو است که اینجا این روند قوی را نداره 

    و زمانی میگیم که سروشانه تشکیل شده که خط گردن شکسته شده باشه که اینجا جدا از اینکه اون روند نبوده ، خط گردنی هم که شما رسم کردید شکسته نشده

  • avatar
    2021-03-02
    13:11:23
    آرش
    گام 1

    خب امیر جان منتظرم شکسته بشه، روندش هم تو تایم های بالاتر نشون میده که کلا صعودی بوده و دو برابر الگو هست

  • avatar
    2021-03-02
    13:46:28
    Mohsen
    گام 4

    خط گردن رو صاف کشیدی

    کجه توی این مورد.

    روندش 2 برابر نیست

    این ک شونه راست به سمت بالا متمایل شده ( نسبت به شونه چپ) 

    این دو مورد ی مقدار ریسکش رو بالاتر میبره. یعنی اعتبارش رو نسبت به یک الگوی کلاسیک کمتر میکنه

  • avatar
    2021-03-02
    14:05:12
    آرش
    گام 1

    محسن جان تو تایم های بالاتر بازار روندش رو دو برابر نشون میده. یعنی تو همین تایم فریم باید روندش دو برابر باشه؟

  • avatar
    2021-03-02
    16:46:43
    Mohsen
    گام 4

    آرش جان منظورت رو متوجه نشدم ک گفتین  روندش رو 2 برابر نشون میده.

    توی هر تایمی ک اندازه بگیریم ، هد به اندازه 400 پیپ حرکت کرده و روند قبلش 300 پیپ حرکته.


  • avatar
    2021-03-02
    16:50:19
    Mohsen
    گام 4

    قبول کردن یا رد کردن الگو مثل نمره دادنه به یک امتحانه

    همونطور ک بخش های مختلف امتحان، نمره های مختص خودش رو داره ، به شرایط مختلف الگوها هم نمره خاص خودش تعلق میگیره.

    یعنی مثلا یک الگو اگر روندش 2 برابر باشه ، برخوردهاش تمیز باشه ، شونه ها متقارن باشن ، حرکت هاش متناسب باشن  ، خط گردنش  زاویه ی معقولی داشته باشه  و ... کلا هر شرایطی ک یک الگوی کلاسیک به ما بده رو اگر داشته باشه

    میتونیم بهش نمره 20 بدیم.

    اما ی جا میبینی همه چی عالیه فقط روندش مثلا 2 برابر نیست ، 1 و نیم برابره

    خب نمیگیم ک الگو رد میشه و نمره صفر میگیره

    بلکه قبولش میکنیم اما میگیم نمرش میشه 17

    و این یعنی همون جمله تکراری که میگیم فلان الگو اعتبارش کم شده و از این قبلی حرف ها.

    پس

    همیشه باید مجموع شرایط رو دید

  • avatar
    2021-03-02
    16:55:29
    آرش
    گام 1

    ممنونم محسن جان

  • avatar
    2021-03-03
    06:46:04
    Hamid
    استادیار

    ممکنه بشه ولی خیلی بی تناسب شده ، هد خیلی دور شده ! ولی در هر حال الکو ها همیشه 100 نیستند 

  • avatar

    2021-03-02 - 12:15:36  گام یک - فیبوناچی و گن  
    آرش
    گام 1

  • سلام

    دوستان نظر بدید لطفا

  • avatar
    2021-03-02
    12:51:18
    Younes
    گام 6

    سلام 

    آرش جان نحوه انداخت فیبو درست است . گن رو هم درست انداختی ولی هنوز روند جدید شکل نگرفته که بخواهیم دربارش نظر بدیم. واضح تر بگم به این صورت است که شما روی یک موج کنج میندازید بعد تاثیرشو در موج های بعدی میبیند . 

  • avatar
    2021-03-02
    12:57:10
    امیر
    گام 4

    با یونس جان موافقم

  • avatar
    2021-03-02
    13:19:31
    آرش
    گام 1

    یونس جان درست متوجه منظورت نشدم. یعنی اگر ما روند برگشتی داشته باشیم باید از فیبو استفاده کنیم؟

  • avatar
    2021-03-02
    13:35:30
    Younes
    گام 6

    آرش جان در تصویر توضیح دادم. امیدوارم متوجه بشی 

  • avatar
    2021-03-02
    13:39:09
    آرش
    گام 1

    ممنونم. متوجه شدم

  • avatar
    2021-03-02
    13:49:56
    Mohsen
    گام 4

    درعکس 3 

    برخلاف 1 و 2 ، نقطه  0 فیبو و نقطه سوم گن  رو جایی گذاشتید که هنوز سقف نزده بازار

    ممکنه ب راحتی از اونجا بالاتر بره  و شما مجبور بشید از اول تنظیم کنید ابزارتون رو.

    پس صبر کنید تا مثل 1 و 2 سقف تشکیل بشه

  • avatar
    2021-03-02
    13:51:21
    Mohsen
    گام 4

    برای تمرین گن ، نیاز نیست ک حتما وصلش کنید به آخرین سقف

    روی سقف های دیگه هم امتحانش کنید.

  • avatar
    2021-03-02
    14:07:24
    آرش
    گام 1

    ممنونم محسن جان

  • avatar
    2021-03-03
    06:43:47
    Hamid
    استادیار

    1و 3 رو به حال بازار وصل کردین و هنوز معلوم نیست بازار بخواد برگرده !
    2 خوبه 

    در ترسیم هم دقیق باشید ! دقیق بکشید یا بادی یا شدو 

  • avatar
    2021-03-03
    11:29:02
    آرش
    گام 1

    ممنونم، چشم استاد

  • avatar

    2021-03-02 - 12:05:14  گام سه - چرخه های زمانی  
    مهلا
    گام 3

  • سلام درست تشخیص دادم؟؟
  • avatar
    2021-03-02
    16:45:03
    meysam
    گام 4

    سلام بسیار خوب و در عکس دوم به نظرم از ابزار سایکل لاین استفاده نکردین

  • avatar
    2021-03-02
    23:52:29
    Mohsen
    گام 4

    اون تایید و و ضربدر رو با توجه به چیزی که از قیمت و مومنتم میبینیم باید مشخص کنیم.

    عکس 2 هم همونطور ک میثم جان گفتن از ابزار استفاده نکردی. خط ها رو دستی کشیدی و این نمیتونه کمک کننده باشه

    فرض کنید قراره در بازار لایو از  چرخه زمانی استفاده کنید

  • avatar
    2021-03-03
    06:55:52
    Hamid
    استادیار

    خانم مهلا دستی انداختن در تاریخ که فایده نداره ! مهم اینه که در آینده کمک کنه 

  • avatar

    2021-03-02 - 11:00:03  گام دو - مووینگ ها  
    امیر
    گام 4

  • برای واگرایی مخفی نقطه 1 بهتره واسه سقف گرفتن یا نقطه 2 

    سقف 1 دوره اما سقف اصلی میتونه باشه


  • avatar
    2021-03-02
    11:15:30
    پردیس
    گام 4

    سلام

    فک میکنم نقطه 2 بهتر باشه.... درسته که 1 سقف اصلیه ولی الانه بازار (3) هم سقف اصلی نیست

    2 و 3 هر دو واسه یه تایم پایین تر بنظر میان

  • avatar
    2021-03-02
    11:53:46
    امیر
    گام 4

    ممنون از شما پردیس جان

  • avatar
    2021-03-02
    13:52:57
    Younes
    گام 6

    سلام

     همانطور که پردیس خانم اشاره کردند , در این تایم فرم نقطه 2 بهتر است . 

    نکته: بین دو قله نباید قله دیگری باشه مثل نقطه 1 که اشاره کردید.

  • avatar
    2021-03-02
    23:47:54
    Mohsen
    گام 4

    در تعیین سقف و کف اصلی

    همیشه یک لولِ بزرگ تر هست و یک لول کوچکتر

    برای واگرایی به نظر من بهتره برید سراغ لول کوچک تر.

    با نظر دوستان و نقطه 2 موافقم


  • avatar
    2021-03-03
    06:53:45
    Hamid
    استادیار

    داخل اینتر مدیت برای خودشون سقف و کف اصلی داره که باید با خوشدشون مقایسه بشه 

  • avatar

    2021-03-02 - 10:03:32  گام یک - روند ها و خطوط مقاومت و حمایت  
    نیلوفر
    گام 2

  • سلام ایا این الگوی خوبیه؟
  • avatar
    2021-03-02
    12:25:27
    Younes
    گام 6

    سلام 

    بله الگوی خیلی تمیزی بود. من از صبح دارم دنبالش میکنم و معامله فروش ولی حیف که از سمت بالا خارج شد . ایشاااا موقعیت های بعدی 

  • avatar
    2021-03-02
    13:17:39
    آرش
    گام 1

    سلام. خب این هم جزو همون مثلث های متقارن هست که معلوم نیست از بالا خارج میشه یا از پایین، پس فهمیدن مثلث متقارن به عنوان یه الگو چه فایده ای داره؟!

  • avatar
    2021-03-02
    13:45:28
    Younes
    گام 6

    آرش جان سوال خوبی پرسیدی. 

    روند قیمت در مثلث متقارن میتواند از هر دو سمت خارج شود .برای همین ما خیلی اسرار دارم که اول صبر کنیم که قیمت از یک سمت مثلث خارج شود و پولبک بزند , اون موقع شرایط مناسب برای معامله کردن در همان جهت است. در این مثال هم مثلث متقارن با اینکه شرایط نزولی داشت ولی از سمت بالا با فشار خارج شد و دقیقا به اندازه قاعده مثلث سود داد . 

    نکته : ما فقط با دیدن یک الگو وارد معامله نمیشوم . ایشااا در آینده یاد میگرید که چطور سیگنالهای دیگر برای وارد شدن به معامله چک کنید

  • avatar
    2021-03-02
    14:03:33
    آرش
    گام 1

    ممنونم یونس جان. بحث قاعده رو که مطرح کردی تازه جریان رو گرفتم. پس واسه اینکه بفهمیم تیک پرافیت رو چقدر بذاریم پیدا کردن مثلث و قاعدش کمک کننده هست. سپاس

  • avatar
    2021-03-02
    14:07:36
    نیلوفر
    گام 2

    اقا یونس هنوز پول بک نزده هااا

  • avatar
    2021-03-02
    14:46:24
    Younes
    گام 6

    نیلوفر خانم این موقعیت دیگر تمام شد.  بعضی موقع ها پولبک میزنه و بعضی موقع ها مثل الان پولبک نمیزنه و قیمت شارپ و با قدرت حرکت میکنه

  • avatar
    2021-03-03
    06:39:48
    Hamid
    استادیار

    بسیار تمیز است این الگو 
    انگار فوتوشاپ شده :)

  • avatar
    2021-03-03
    06:42:09
    Hamid
    استادیار

    آرش جان دیدن مثلث یعنی بازار داره استراحت میکنه و آماده میشه 
    حالا متقارن از هر 2 طرف ممکنه در بره 
    تا نشکنه که کاریش نداریم ! صبر میکنیم تا شکست وارد میشیم یا رو پولبکش وارد وارد میشیم 
    البته با توجه به تمام سیگنال ها 

  • avatar
    2021-03-03
    07:00:28
    نیلوفر
    گام 2

    مرسی استاد

  • avatar
    2021-03-03
    07:01:50
    نیلوفر
    گام 2

    منم منتظر بودم پول بک بزنه که نزد خداروشکر))))

  • avatar
    2021-03-03
    11:30:15
    آرش
    گام 1

    بله استاد، ممنون، متوجه شدم

  • avatar

    2021-03-02 - 09:06:53  تحلیل های شما - تحلیل های شما  
    Shaghayeghsada
    گام 6

  • سلام و درود 

    به نظرتون روی خط روند حمایت میشه به سمت بالا

    یا مثلث از پایین میشکنه و خط روند هم شکسته میشه؟

  • avatar
    2021-03-02
    11:49:44
    Mehrad
    گام 4

    درود ،جای جالبیه 

    یکم دیر دیدم این پست رو پس منتظر پول بک میمونم در جهت long

  • avatar
    2021-03-02
    14:52:02
    Younes
    گام 6

    سلام 

    شقایق خانم ما این جفت ارز را با دوستان چند روزه که داریم دنبال میکنیم. 

    چند تا پست پایین تر را ببنید 

    https://amoozesh-boors.com/fa/chat/83659/

    الانم موقعیت جور نشد و روند برگشت بالا . باید چارت را دنبال کنیم برای آینده  

  • avatar
    2021-03-02
    15:25:57
    Mohsen
    گام 4

    چند وقتیه ک این چارت رو دنبال میکنم

    توی همون پست ک یونس جان گفتن  کلی صحبت کردیم راجع بهش.

    فکر میکنم اکثر تریدرها منتظر شکستشه شدن مثلث از پایین بودن. شاید این ک از بالا رفته ، واسه جمع کردن استاپ ها بوده.

    نظر من اینه ک این قسمت ها بازی در میاره اما بعدش احتمال بیشتری  برای نزول قائل هستم.

    باید دید چ اتفاقی میوفته.

  • avatar
    2021-03-02
    15:49:41
    Younes
    گام 6

    اره محسن میتونه اونم باشه .

    امروز هم خبر خوب روی دلار استرالیا آمد که باعث شد قیمت به صورت مقطعی بره بالا.

    بانک مرکزی استرالیا نرخ بهره را ثابت نگه داشت و اعلام کرد که اقتصاد استرالیا رو به بهبود است و سیاستهای همایتی خود را ادامه میده. 

    خبرهای این دسته ای تاثیر خودشو در تایم فرم یک ساعته نشون میده و خیلی موارد الگوهای تکنیکال را فیلد میکنه ولی در تایم فرم روزانه باید خبر خیلی خیلی مهم باشه که بتوانه جهت روند رو عوض کنه . برای همین میگن که الگو را در تایم بزرگتر پیدا کنید دارای اعتبار بیشتری است و به هر دلیل الگو بهم نمیخوره

  • avatar
    2021-03-02
    19:31:25
    Shaghayeghsada
    گام 6

    سلام آقا یونس پست euraud رو برام فرستادین فک کنم اشتباه فرستاین

  • avatar
    2021-03-02
    21:33:20
    Younes
    گام 6

    واقعا !!! 

    دوباره فرستادم

    https://amoozesh-boors.com/fa/chat/83652/

  • avatar
    2021-03-03
    07:09:31
    Hamid
    استادیار

    چلنج خوبی بود 
    این جفت هم حسابی رو ش صحبت شده 
    لینک یونس جان رو برسی کنید 

  • avatar
    2021-03-03
    09:24:25
    Mehrad
    گام 4

    مرسی از دوستان ، اطلاعات مفیدی بود

  • avatar
    2021-03-03
    13:16:43
    Shaghayeghsada
    گام 6

    سلام ممنون آقا یونس لینکو دیدم خیلی بحث خوبی بود 

    به نظر من باید منتظر باشیم یا روی خط روند نزولی دوباره سل بگیریم ( چون بازم پیوت های خوبی مماس داره) یا بعد از شکست خط روند صعودی و پول بک 

  • avatar
    2021-03-03
    13:16:59
    Shaghayeghsada
    گام 6

    سلام ممنون آقا یونس لینکو دیدم خیلی بحث خوبی بود 

    به نظر من باید منتظر باشیم یا روی خط روند نزولی دوباره سل بگیریم ( چون بازم پیوت های خوبی مماس داره) یا بعد از شکست خط روند صعودی و پول بک