همه تالار ها

  • avatar

    2021-11-27 - 14:17:30  تحلیل های شما - تحلیل های شما  
    عليرضا
    گام 4

  • درود به همگی 


    دوستان یه سایتی پیدا کردم که ساعت باز بودن بازار هر کدوم از کشور ها و تداخل ساعت اونها رو میشه دید 


    market24hclock.com


    امیدوارم براتون مفید باشه 

  • avatar
    2021-11-27
    19:33:03
    علی
    گام 4

    ممنون علیرضا جان 

  • avatar
    2021-11-27
    19:33:44
    علی
    گام 4

    علیرضا جان من چطوری میتونم به شما پیغام خصوصی بدم ؟

  • avatar
    2021-11-28
    10:25:39
    Hamid
    استادیار

  • avatar
    2021-11-28
    14:14:05
    عليرضا
    گام 4

    درود بر شما استاد حمید عزیز 


    ممنون از شما بابت توضیحات کاملتون 

  • avatar
    2021-11-28
    14:38:25
    علی
    گام 4

    چشم استاد نمیدونستم حتما رعایت میکنم 

  • avatar

    2021-11-27 - 12:15:08  گام سه - اندیکاتورهای غیر مومنتومی  
    مهدی
    گام 4

  • درود برشما دوستان واساتید
  • avatar
    2021-11-27
    12:15:35
    مهدی
    گام 4

  • avatar
    2021-11-27
    12:15:57
    مهدی
    گام 4

  • avatar
    2021-11-27
    21:47:04
    امین
    گام 4

    مهدی جان از دید من تحلیل شما تا قبل از نقطه ورود منظم و خوب بود.

    فقط در استفاده از ابزار خرید و فروش تریدینگ ویو بازنگری کن. الان معامله فروش را با ابزار خرید نشان دادی.

    بعد اینکه بین نقطه ای که سیگنال گرفتین و نقطه ورود تقریبا 50 پیپ فاصله هست، آیا توی بازار لایو میشه اینجوری معامله کرد؟ آیا سیگنالهای شما تاثیرشون را در این نقطه همچنان حفظ کرده اند؟ توی بازار لایو، شک نمیکنید به معامله؟ آیا وضعیت بازار و سیگنالها همچنان برای معامله ارزنده هستند؟ 

    فکر میکنم اگر منتظر شکستن آن ناحیه هستید، بهتره که بعد از شکست، مجدد سیگنال پیدا کنید. فکر میکنم مثلا واگرایی در آن نقطه، ممکنه کار خودش را کرده باشه.

  • avatar
    2021-11-28
    05:48:19
    مهدی
    گام 4

    وقت بخیر امین جان

    الان که شما اشره کردی فکر میکنم بازار تحت تاقیر سیگمال هایی که دیدم ریزششو کرده و دوباره باید سیگنال هارو موقع نقطه ورود بررسی کرد

  • avatar
    2021-11-28
    08:33:13
    فاطمه
    گام 4

    درود اقا مهدی

    تحلیل خوبی بود افرین

    براتون یسری نکات داخل تصاویر بیان کردم

    برای تعیین استاپ لاس مطمعن تر عمل کنید

  • avatar
    2021-11-28
    08:41:28
    فاطمه
    گام 4

    درود اقا امین

    برای سوالاتی که پرسیدین

    این شرایط رو ما دقیقا قبل از هر معامله برسی میکنیم قدرت بالارو برسی میکنیم و احتمال مثلا یک ریزش رو میدیم

    قدرت بالا شرایط ریزش یا صعود را برای چند روز تعیین میکنه که به چه سمتی احتمال داره باشه برای همینه تاکید داریم قدرت بالارو چک کنید

    حالا ما باید سناریو بچینیم بگیم که استاپ رو باید کجا قرار بدیم که اگر قیمت استاپ مارو فعال کرد مطعن بشیم تحلیل غلط بوده

    و نقطه ورودم باید جایی از موقعیت باشه که به ما ریسک به ریوارد بده

    اگر سناریو بچینین دیگه نگران این نیستید که اگر قیمت زودتر ریزش کرد یا صعود کرد شما معامله رو از دست بدین.



  • avatar
    2021-11-28
    12:55:30
    مهدی
    گام 4

    ممنون فاطمه خانوم بابت نکات خوبی که گفتین

    اون ابزار ریسک به ریواردو همیشه تذکر میدین من فراموش میکنم شرمنده

    حتما مدنظر قرار میدم

  • avatar
    2021-11-28
    15:48:34
    عليرضا
    گام 4

    درود بر شما مهدی جان 


    ترکیب خوبی بود آفرین 


    در تکمیل نکات دوستان منم چنتا نکته رو میگم : 


    - واگرایی رو روی عکس به ما نشون ندادی 


    - و اینکه چرا فقط یک ناحیه رسم کرده بودین ؟


    - در مورد سیگنال اشباع استوک با توجه به اینکه بیشتر مواقع استوک یا توی اشباع خرید بوده یا توی اشباع فروش ، خیلی سیگنال قابل اطمینانی نیست به نظرم 



  • avatar

    2021-11-27 - 12:05:48  گام یک - الگو های ادامه دهنده و بازگشتی  
    عباس
    گام 1

  • avatar
    2021-11-27
    13:04:39
    عليرضا
    گام 4

    درود بر شما 


    در مورد تصویر سمت چپ ، وقتی ما میتونیم بگیم الگوی پرچم تشکیل شده که بعد از پارچه پرچم به حرکت قبلی خودش ادامه بده که در اینجا با توجه به این نکته باید گفت که پرچم نیست 


    در مورد تصویر سمت راست هم درسته 

  • avatar
    2021-11-27
    13:08:19
    AlirezaPartabiyan
    گام 4

    درود به شما در مورد تصویر اول با توضیحات علیرضاجان موافقم در مورد تصویر دوم فشردگی خوبی نداره ولی میتونه درست باشه.

  • avatar
    2021-11-27
    13:22:23
    ramin
    گام 4

    سلام عباس جان.

    با نظر علیرضا جان موافقم. 

    در تصویر سمت چپ ، الگوی پرچم یک الگوی ادامه دهنده اس نه بازگشتی. بنابراین نمیتونیم بگم الگوی پرچم شکل گرفته.

    اما در مورد تصویر سمت راست، الگوی کنج درسته.


  • avatar
    2021-11-27
    13:37:19
    مهدی
    گام 4

    خسته نباشید

    پرچم از نظر قوانین درسته و اینکه باتوجه به اینکه فیلد شده نمیشه گفت پرچم

    درومورد کنج هم فشردگی لازمو نداره

  • avatar
    2021-11-27
    13:38:33
    فاطمه
    گام 4

    درود وقت بخیر

    ممنون از مشارکت دوستان عزیز

    تصویر اول میتونست یک پرچم باشه ولی عمل نکرد

    تصویر دوم زیاد موافق نیستم اصلا فشردگی نداره و مناسب این تایم فریم نمی باشد

  • avatar
    2021-11-27
    17:53:26
    الناز
    آموزشیار

    وقت بخیر

    با فاطمه جان موافقم پرچم صحیح نیست و  کنج فشردگی لازم رو نداره

  • avatar
    2021-11-27
    19:43:38
    طالب
    گام 2

    سلام عباس جان .هر الگو قانون خاص خودش رو داره که حتما باید موارد قانون الگو درنظر گرفته بشه تا ما بتوانیم الگویه مد نظر معامله گران بازار رو بگیریم .من هم همین مشکل رو دارم که عجله میکنم با تمرین زیاد ودر نظر گرفتن تذکر اشکالات بهتر میشی 

    الگو پرچم ادامه دهنده س که ایجا نقض شده و تعداد کندل پارچه پرچم به نظرم بازم قانون رو نقض کرده 

    الگوی کنج فشردگی کامل رو برای تشکیل الگو نداره .موفق باشید

  • avatar

    2021-11-27 - 12:04:43  گام یک - الگو های ادامه دهنده و بازگشتی  
    عباس
    گام 1

  • درود دوستان عزیز ممنون میشم ایرادات این الگوها رو بیان کنین.    سپاس از همه دوستان


  • avatar
    2021-11-27
    12:55:04
    عليرضا
    گام 4

    درود بر شما عباس عزیز 


    تصویر سمت چپ درسته ، فقط در این مواقع که میبینین بیرون زدگی از خطوط وجود داره ، سعی کنین دولایه رسم کنین خطوط رو 


    تصویر وسط هم میتونه درست باشه ولی با توجه به اینکه میله پرچم باید از میانگین کندل های اطرافش بزرگتر باشه ، اینکه میله این پرچم از 3 کندل تشکیل شده از اعتبار اون کم میکنه 


    تصویر سمت راست هم به نظرم درسته 

  • avatar
    2021-11-27
    12:59:27
    عليرضا
    گام 4

    تصویر الگو رو براتون اصلاح کردم 

  • avatar
    2021-11-27
    13:05:31
    AlirezaPartabiyan
    گام 4

    درود با توضیحات علیرضا جان موافقم

  • avatar
    2021-11-27
    13:31:13
    فاطمه
    گام 4

    درود وقتتون بخیر باشه

    ممنون از اقای علیرضا

    بنظر من هر 3 تصویر درست هستند ( عکس وسط رو یک تایم پایین تر ببرید و میله رو اونجا مقایسه کنید)

    در کل درسته و الگوهای خوبی پیدا کردید درود به شما.


  • avatar
    2021-11-27
    13:31:35
    ramin
    گام 4

    سلام عباس جان.

    در مورد تصویر سمت چپ با توضیحات علیرضا جان موافقم. در کل موقع ترسیم خطوط حمایت و مقاومت، اغلب بهتره که خطوط به صورت محدوده ترسیم بشن.

    تصویر وسط رو پرچم نمیبینم. ضمن اینکه مثلثی که به عنوان پارچه پرچم مشخص کردید رو اصلا مثلث نمیبینم، فشار خرید بعد از خروج نمودار قیمت از پارچه پرچم خیلی به چشم نمیاد.

    اما الگوی پرچم مشخص شده در تصویر سمت راست کاملا درسته. هم پارچه پرچم به خوبی به شکل یک مثلث دیده میشه و هم فشار خرید بعد از خروج از پارچه پرچم کاملا مشخصه.

  • avatar
    2021-11-27
    13:42:18
    مهدی
    گام 4

    خسته نباشید

    با نظرات دوستان موافق هستم

    همونطور که علی رضا جان هم اشاره کردن کانالو بهتره به صورت ناحیه بکشید

    تصویر دوم هم پرچم درسته با اینکه میانگین کندل های اطراف از میله بزرگتره ولی با اغماض قابل قبوله

    تصویر سوم هم عالی

    هرسه الگو به طور کلی درست هستند

  • avatar
    2021-11-27
    17:46:24
    الناز
    آموزشیار

    وقت بخیر آقا عباس گرامی 

    آفرین هر سه الگو صحیح است فقط تصویر وسط استراحت پارچه بیشتر شبیه کانال هست در تایم فرم پایین بررسی کنید

    فقط سعی کنید در مواردی که لازم باشه خطوط را به صورت ناحیه رسم کنید مثل تصویر اصلاح شده توسط آقا علیرضای عزیز

  • avatar
    2021-11-28
    10:15:07
    Hamid
    استادیار

    ممنون از پاسخگویی دوستان با الناز خانم هم نظر هستم

  • avatar

    2021-11-27 - 10:48:35  گام یک - روند ها و خطوط مقاومت و حمایت  
    طالب
    گام 2

  • باسلام

    اساتید عزیزودوستان گرامی  در تصاویر زیراگر الگو یا سطوحی تتشخیص داده نشده لطفا با رسم شکل راهنمایی کنید.

    1)آیا تشخیص کانال وبرخوردهای آن باتوجه به تایم فریم و روند پشت الگوصحیح است ؟می توان آن راکانال نامید؟

    2)در تصویر اول رسم نواحی وبرخوردهای قیمت در ناحیه صحیح است؟

    3)با توجه به تایم فریم4ساعته وروند پشت مثلث می توان این الگو را مثلث متقارن نامید؟

    لطفا تذکر اشکالات با راهنمایی قید شود 

  • avatar
    2021-11-27
    11:41:55
    فاطمه
    گام 4

    درود دوست عزیز وقتتون بخیر باشه

    1. کاناله خوبه با اغماض اون حرکتی که نتونست به کف برسه البته - براتون شماره گذاری هارو اصلاح کردم و اینکه نیازی نیست برای کانال ها حتما روند پشت آن باشد در کانال ها حداقل 4 برخورد نیاز میباشد برای تایید شدن و برخورد های متناسب البته
    2. نواحیرو براتون اعتبار سنجی کردم و نواحی خوبین و تعداد واکنش آنها نسبت به ردشدگی بیشتر و اعتبار دارن
    3. مثلث هم کاملا درسته



  • avatar
    2021-11-27
    11:47:10
    ramin
    گام 4

    سلام طالب جان.

    در تصویر سمت چپ : محدوده آبی رنگ صحیح صحیح رسم شده و در مورد کانال هم میشه همین رو گفت. فقط به این نکته توجه داشته باشید که همیشه اولین برخورد در جهت روند اتفاق میوفته. و برخورد ها بهتره که به ترتیب باشن. نظرم رو در این مورد روی تصویر ترسیم کردم.

    در تصویر وسط مثلث ترسیم شده کاملا صحیح رسم شده.

    در مورد تصویر سمت راست : به نظرم با یک مقدار تغییر برخورد های مناسبتری خواهیم داشتو برای ترسیم بهتره از آهنربا استفاده کنید. نظرم رو در مورد intermediate ها براتون ترسیم کردم.


  • avatar
    2021-11-27
    12:36:28
    طالب
    گام 2

    فاطمه خانم لطف کردید بابت تذکر اشکالات متشکرم 

    رامین جان ممنونم که رفع اشکال کردید سپاس بزرگوار 

  • avatar
    2021-11-27
    12:49:17
    عليرضا
    گام 4

    درود بر شما طالب عزیز 


    منم با نظرات دوستان موافقم 

  • avatar
    2021-11-27
    13:44:29
    مهدی
    گام 4

    دوستان عالی پاسخ دادند

    و باهاشون موافق هستم

  • avatar
    2021-11-27
    17:39:27
    الناز
    آموزشیار

    وقت بخیر

    ممنون از دوستان بابت توضیحات عالی که به درستی پاسخ داده اند

    منم این نکته رو روشن کنم که 

     دلیل اینکه دوستان شمارش 1 را از پایین شروع به شمارش کردند به دلیل نزولی بودن روند قبلش است یعنی در روند نزولی اولین برخورد باید به خط پایین کانال باشد و این قضیه در مثلث ها هم صدق می کند(ضلع پایین) 

  • avatar
    2021-11-27
    19:50:33
    طالب
    گام 2

    باسلام 

    بله متوجه اشباهم در شماره گذاری کانال شدم متاسفانه عجله کردم اصلا متوجه موضوع نبودم تا اینکه فاطمه خانم یادآوری کردند .اینجا یاد توصیه استاد بزرگ هومن جان افتادم که یه جایی ازصحبت هاشون گفتن حتما مطمن شوید که هنگام ترید آرامش کامل دارید وذهنتون درگیر نباشه من چون سر کار بودم عجله کردم 

  • avatar
    2021-11-28
    10:33:03
    Hamid
    استادیار

    سپاسگزارم از هر سه عزیز 
    فاطمه خانوم رامین جان و الناز خانم
    پاسخ ها بسیار کامل و جامع بود

  • avatar

    2021-11-27 - 10:44:39  گام دو - مووینگ ها  
    شریف
    گام 3

  • سلام بر دوستان و اساتید عزیز

    امروز نگاهی به چارت USDJPY کردم متوجه نزول شدیدی شدم که بنظرم غیرعادی اومد و احتمال دادم شاید خبر فاندامنتال جدیدی باعث این اتفاق شده. وقتی به قسمت News نگاه کردم دیدم خبر شیوع نوع جدید کووید باعث رشد JPY و CHF نسبت به سایر ارزها شده و اندکس دلار افت نسبی کرده. عکسهایی که فرستادم نشاندهنده همین موضوعات هست.

    من اول فکر کردم شاید در جهت حرکت بازار بتونم وارد معامله بشم ولی دیدم ممکنه بازار وارد استراحت بشه و قابل پیش بینی نباشه. این بود که نهایتا تصمیم گرفتم وارد معامله نشم تا این تلاطم بازار بخوابه.

    حالا سوال من اینه که در این شرایط که تقریبا تمام ارزها (حداقل اونهایی که شامل دلار و ین و فرانک سوییس هستند) شامل تلاطم اخبار جهانی میشن آیا صلاح هست وارد بازار بشیم ؟ آیا گرفتار افت و خیزهای قیمت نمیشیم ؟ چطور میشه در همین شرایط متلاطم وارد شد و سود کرد؟ ( کما اینکه در مقاله نوشته که خیلی معامله گر ها این کار رو کرده اند) . چون مشابه این وضعیت با اخبار مختلف پیش میاد ما باید یاد بگیریم که در این شرایط چه باید کرد.

    سوال بعدی من اینه که  اگر بخواهیم بعد از تلاطم وارد معامله بشیم چطوری میتونیم بفهمیم که اون تلاطم برطرف شده و آرامش بر بازار حاکم شده و بهر صورت زمان مناسب برای معامله فرا رسیده ؟

    ممنون میشم اگر دوستان و اساتید عزیز مثل همیشه نظرات مفید و آموزنده شون رو بفرمایند.

  • avatar
    2021-11-28
    06:15:45
    فاطمه
    گام 4

    درود اقا شریف وقتتون بخیر باشه

    همیشه برای ترید کردن قبل از اینکه تصمیم به معامله بگیریم باید اخبار رو چک کنیم که دچار همین تلاطم ها نشیم

    ولی بعضی اتفاق ها که یهویی منتشر میشن و غیر قابل پیشبینی بودن رو بهتره وارد بازار نشیم که نوسان بیشتری در اون زمان تجربه میکنه روی معاملات ما اثر نذاره یا اگر در معامله ای هستیم ببندیم. به علاوه بار روانی سختی هم داره که کنترل احساساتو خیلی سخت از قبل میکند.

    قطعا به هنگام اخبار یا یک اتفاق از قبل پیشبینی نشده اگر وارد معامله ای شده باشیم گرفتار نوسانات شدی و تلاطم های بازار میوفتیم.

    بنظرم برای اینکه همراه یکسری اخبار منتشر شده بخوایم وارد بازار بشیم باید یک استراتژی خاصی داشته باشیم که مطمعن باشیم ولی بسیار پرریسک خواهد بود

    معمولا هنگام اخبار که نوسان ایجاد میکنند در شکل کندل ها و حرکت های شارپی دارند که بسیار واضحه وقتی کمی از نوسانات کم میشه کندل ها مثل قبل حرکات متوسط و آرومی خواهند داشت و مشخص خواهد بود.  بنظرم میشه در اون صورت تصمیم به معامله گرفت.

  • avatar
    2021-11-28
    07:07:31
    ramin
    گام 4

    سلام جناب شریف وقتتون بخیر باشه.

     باید بگم که این خبر سویه جدید کرونا ویروس به اسم NU در آفریقای جنوبی، از چهارشنبه منتشر شد ولی اینکه بازار چرا روز جمعه بهش واکنش داد، چیزی هست که بر ما پوشیده هست. این خبر موجب ترس و عدم اطمینان در بازار شد، . بازار به ارزهای ایمن ( ین، فرانک و دلار) و همچنین کالاهای ایمن (طلا) روو میارن.

    در خصوص سوال اول شما، پیشنهاد میشه که به دور از هیجانات بازار باشیم،چون نواسانات به قدری میتونه زیاد باشه که ریسک معاملاتی ما رو افزایش میده.

    در خصوص سوال دومتون هم زمانی بازار آرامش پیدا میکنه که این ترس و نگرانی کاملا برطرف شده باشه، این رو میشه از قدرت کندل ها، ضعیف شدن ارزهای ین و فرانک و همچنین مثبت شدن شاخص های سهام مثل داو جونز، نزدک و …. باشیم.

    امیدوارم تونسته باشم کمکتون کنم.



  • avatar
    2021-11-28
    10:33:06
    Hamid
    استادیار

  • avatar
    2021-11-28
    13:49:46
    شریف
    گام 3

    ممنونم از استاد حمید و دوستان عزیز 

    پس میتونیم با نگاه به کندلها بفهمیم که وضعیت بازار به حال عادی برگشته و هیجان بازار خوابیده. 

    آیا از اسیلاتورها هم میشه فهمید ؟ مثلا اگر شیب RSI کم بشه یا از حالت اشباع فروش یا خرید بیرون بیاد ؟

  • avatar
    2021-11-28
    15:07:51
    علی
    گام 4

    ممنون استاد از توضیحاتتون 


  • avatar

    2021-11-27 - 09:40:55  تحلیل های شما - تحلیل های شما  
    مهدی
    گام 4

  • یک تحلیل جدید از gbp cad  ممنون میشم مشکلاتمو بگین
  • avatar
    2021-11-27
    09:41:36
    مهدی
    گام 4

  • avatar
    2021-11-27
    09:41:59
    مهدی
    گام 4

  • avatar
    2021-11-27
    13:26:59
    ramin
    گام 4

    سلام علیرضا جان

    تحلیلتون درست هست ما الان در یک روند ساید هستیم که خط روند شکسته، و الان میشه گفت در حال تشکیل یک الگوی سر و شانه ی برعکس هستیم.

    خط گردن این الگو برابر شده با محدوده PRZ و اینکه  آخرین کفی که در روند نزولی تشکیل شده، اون بشکسنه میشه گفت که روند صعودی شروع میشه.

    فقط در خصوص معامله روی تایم فریم 1 ساعته، سیگنال های ورود به معاملتون چه چیزی بود؟

  • avatar
    2021-11-27
    13:49:33
    مهدی
    گام 4

    رامین جان مرسی از نکاتی که گفتید

    تایم یک ساعته رو واسه این نمایش دادم که روی پولبک به خط روند وارد پوزیشن بای شدم

    درواقع در تایم یک ساعته نقطه ورود به پوزیشنو نمایش دادم

  • avatar
    2021-11-27
    18:47:48
    الناز
    آموزشیار

    وقت بخیر

    کلا تحلیلتون از انسجام و نظم برخوردار نبود یه جایی مکدی نشون دادین و یه جایی بای گرفتین بعد هد اند شولدر نشون میدین؟ 

    حالت کلی نتیجه گیری نداشت 

    چون دقیق نقطه ی ورودت معلوم نبود زیاد نمی تونم راهنمایی تون کنم ولی واگرایی در نقطه ای که مشخص کرده بودین نبود افت مومنتوم بود بعد تصاویر بالا کانال و نواحی حمایتی درست بودند ولی از تصاویر پایین به بعد معلوم نشد بای گرفتین یا منتظر بای هستین و شاید هم هر دو گزینه بود 


  • avatar
    2021-11-27
    21:14:08
    مهدی
    گام 4

    ممنون از نظرتون الناز خانوم

    بخوام بهتر توضیح بدم زماینه که سیگنال هارو نقطه ای که قیمت افت مومنتوم داشت و کف کانال بود دیدم

    پوزیشن بای رو زمانی گرفتم که خط روند در تایم 1 ساعته شکست  و محل استاپ لاس روی خط گردن هد اند شولدرز یا خط 0/382 بود گرقتم

    چون سرکار بودم نتونستم خیلی حواسمو جمع کنم پوزش میخوام

  • avatar
    2021-11-28
    05:12:41
    الناز
    آموزشیار

    پس من پاسخ تون رو براساس اون نقطه ورود میزارم

    سیگنالهای درست : برخورد به کف کانال و ناحیه حمایتی - اور سولدر شدن استوکستیک - پیوت S1 W

    مووینگ ها در اون نقطه سیگنال نزولی میدادند و به ترتیب قرار گرفته بود - واگرایی نبود افت مومنتوم داشتیم

    پس برای ورود در اون نقطه هم سیگنالهای کافی وجود نداشت 


  • avatar
    2021-11-28
    16:42:24
    مهسا
    گام 4

    اقا مهدی تحلیل خوبی بود ولی فکر میکنم واگرایی مخفی منظورتون بود در h4.درسته؟چون من واگرایی نمیبینم.

  • avatar

    2021-11-26 - 22:20:12  گام سه - اندیکاتورهای غیر مومنتومی  
    shayan
    گام 3

  • سلام وقت به خیر 

    کجا باید تحلیلم رو برای کلاس یکشنبه بفرستم . به چه صورت ؟ تا کی زمان دارم ؟ 

  • avatar
    2021-11-27
    06:29:07
    الناز
    آموزشیار

    سلام آقا شایان

    این لینک را مطالعه کنید و سعی کنید حداکثر تا آخر شب شنبه بفرستید 

    https://amoozesh-boors.com/fa/guide#tab_5


  • avatar
    2021-11-27
    06:29:39
    الناز
    آموزشیار

    و این لینک

    https://amoozesh-boors.com/fa/guide#tab_4

  • avatar
    2021-11-27
    09:03:18
    عليرضا
    گام 4

    درود بر شما 


    ممنون از الناز خانم که بخوبی شما رو راهنمایی کردن 

  • avatar
    2021-11-27
    11:44:33
    فاطمه
    گام 4

    درود اقا شایان

    ممنون از الناز خانم

    حتما این دو لینک رو چک کنید و امروز هم فرصت ارسال دارید و حتما ایمیل تایید دریافت کنید وپوشه اسپم رو چک کنید

  • avatar
    2021-11-28
    15:07:16
    shayan
    گام 3

    سلام ایمیل تایید نیومده برام دیروز عصر ارسال کردم

  • avatar
    2021-11-28
    15:16:01
    عليرضا
    گام 4

    درود بر شما شایان عزیز 


    تمام پوشه های ایمیلتون رو چک کنین ببینین داخل کدوم پوشه رفته ( معمولا دفعه اول ایمیل تایید میره داخل پوشه spam ) 


    و اگر لینک تحلیلتون رو درست فرستاده باشین ، ایمیل تایید حتما برات میاد شایان جان 

  • avatar
    2021-11-28
    22:38:57
    shayan
    گام 3

    علیرضا جان از اسپم که در آوردم ولی استاد حمید امشب تو کلاس گفتن جواب ایمیل کنسله دیگه فقط یه مدت اینکارو میکردن که دیگه انجام نمیشه 

  • avatar

    2021-11-26 - 19:40:08  گام چهار - واگرایی زمانی  
    علی
    گام 4

  • با سلام و درود 

    دوستان و اساتید محترم سوال من اینه آیا اینجا واگرایی زمانی نداشتیم ؟؟

  • avatar
    2021-11-26
    19:41:27
    علی
    گام 4

    عذرخواهی میکن تصویر بالا تکراریه و این تصویر صحیح است 

  • avatar
    2021-11-27
    06:24:00
    AlirezaPartabiyan
    گام 4

    درود علی عزیز بنظر درسته و واگرایی زمانی نداشتیم

  • avatar
    2021-11-27
    07:29:23
    ramin
    گام 4

    علی جان سلام وقتت بخیر باشه

    با علیرضا موافقم، ما در اینجا واگرایی زمانی نداریم.


  • avatar
    2021-11-27
    08:31:25
    عليرضا
    گام 4

    درود به همگی 


    به نظر منم واگرایی زمانی نداشتیم 

  • avatar
    2021-11-27
    09:59:06
    علی
    گام 4

    اگر واگرایی زمانی نداشتیم از نظر مفهومی یعنی بازار حررکت ایمپالس داشته و استراحتشو هم به اندازه انجاام داده و الان میخواد احتمالا حرکت نزولی قبل رو با توجه به بقیه موارد ادامه بده مثل زمانی که در روند ها واگرایی خاصی نداریم درسته ؟

  • avatar
    2021-11-27
    10:22:13
    عليرضا
    گام 4

    بله علی جان ، اگر بقیه موارد رو در نظر نگیریم ، وقتی واگرایی نداریم ، قیمت تا وقتی خط روندش شکسته نشده به حرکتش در جهت روند ادامه میده 

  • avatar
    2021-11-27
    10:33:19
    علی
    گام 4

    ممنون علیرضا جان 

  • avatar
    2021-11-27
    11:00:47
    عليرضا
    گام 4

    خواهش میکنم علی جان

  • avatar
    2021-11-27
    11:22:06
    ramin
    گام 4

    سلام مجدد علی جان

    میخوام مرحله به مرحله چارت رو با هم جلو بریم و ببینیم که ما کی باید انتظار ریزش رو در جهت رونده اصلی قیمت داشته باشیم

    ما یک ریزش داشتیم، که موج اصلاحی آن تا نزدیک 62 درصد فیبو استراحت میاد، حالا روی چارت ما واگرایی مخفی در روند نزولی داریم، قیمت چندتا کندل شروع میکنه به ریختن، تا کجا ( تا فیبوی 23 درصد موج صعودی که داشتیم)قیمت پر قدرت اومده بالا اجازه ریزش بیشتر رو نداده ، حالا قیمت اومده بالا ولی مکدی از بالا اومدن قیمت حمایت نمیکنه، و افت انرژی رو به ما نشون میده.


  • avatar
    2021-11-27
    11:34:01
    ramin
    گام 4

    قیمت شروع میکنه به ریختن ولی هنوز روند صعودی ما پا برجا هست ( کف و سقف بالاتر داره تشکیل میشه)

    حالا قیمت به جایی رسیده که ما در رونده صعودی واگرایی مخفی داریم، پس این واگرایی باید تخلیه بشه

    قیمت میاد بالا ولی نمیتونه سقفی بالاتر از سقف قبلی بسازه ( اولین نشانه نزول) ، تشکیل واگرایی معوملی روی سقف ها
    کندل انگلف نزولی، شکست خط روند صعودی؛ همه گواه بر این هست که روند نزولی ما داره شروع میشه

    امیدوارم تونسته باشم کمکت کنم

  • avatar
    2021-11-27
    15:39:04
    علی
    گام 4

    دوست خوبم رامین جان عزیز خیلی ممنون از شما بابت توضیحتتون

  • avatar
    2021-11-27
    18:57:50
    الناز
    آموزشیار

    وقت بخیر

    آقا رامین خیلی عالی برای شما توضیح دادند 

    این نکته را در نظر داشته باشید واگرایی زمانی هم صرفا یک سیگنال مثل سایر واگرایی ها و یا ابزارها است وقتی سیگنالی دریافت نمی کنیم میریم سراغ بررسی ابزارهای بعدی 

  • avatar
    2021-11-28
    10:33:45
    Hamid
    استادیار

    سپاسگزارم از رامین جان بابت توضیحات فوق‌العاده‌ای که دادند با ایشون موافقم

  • avatar

    2021-11-26 - 19:16:16  گام یک - الگو های ادامه دهنده و بازگشتی  
    عباس
    گام 1

  • درود دوستان عزیز.با سپاس از شما خوشحال میشم ایرادت بنده رو بفرمایید.
  • avatar
    2021-11-26
    19:33:20
    مهدی
    گام 4

    خسته نباشید به نظرم هر دو الگو درست هستند

  • avatar
    2021-11-27
    05:50:29
    الناز
    آموزشیار

    وقت بخیر دوست عزیز

    بسیار عالیه

    فقط تصویر سمت راست کانال بگیم بهتره 

    مستطیل افقی است

  • avatar
    2021-11-27
    10:19:03
    عليرضا
    گام 4

    درود بر شما 


    تصویر سمت چپ درسته 


    تصویر سمت راست هم کانال هستش ( کانال در واقع مستطیلی هستش که با یه زاویه ای حرکت میکنه ) 

  • avatar
    2021-11-27
    10:43:45
    ramin
    گام 4

    سلام عباس جان.

    منم با دوستان موافقم. الگوی کنج در تصویر سمت چپ کاملا درسته. 

    اما در تصویر سمت راست کانال داریم. مستطیل یک الگوی افقی که اغلب روند داخلش به صورت side ways هست.

  • avatar
    2021-11-27
    13:01:07
    AlirezaPartabiyan
    گام 4

    درود عباس عزیز با دوستان موافقم تصویر اول درسته تصویر دوم هم که کانال هستش